marketing research
تحقیقات بازاریابی (قسمت شانزدهم)
29 مرداد 1400
رفع مشکلات ایفای تعهد ارزی واحدهای تولیدی-صادراتی در آینده نزدیک
13 شهریور 1400

برگزاری اولین نمایشگاه (مجازی) تجاری ایران- عمان

expansion-of-trade-and-economic-relations-between-iran-and-oman
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران و دبیر کمیسیون مشترک ایران و عمان از برگزاری اولین نمایشگاه (مجازی) تجاری ایران- عمان خبر داد.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران و دبیر کمیسیون مشترک ایران و عمان از برگزاری اولین نمایشگاه (مجازی) تجاری ایران- عمان خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن با بیان این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه بر اساس تفاهمات کمیته پیگیری هجدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های ج. ا. ایران و سلطنت عمان با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران توسط اتاق مشترک بازرگانی ایران از تاریخ ۲۹ شهریور الی ۴ مهر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. وی افزود: عمان یکی از شرکای مهم تجاری ایران در منطقه محسوب می‌شود و این کشور در رتبه هفتم طرف‌های صادراتی ایران در میان ۱۵کشور همسایه و رتبه ۱۱ مهمترین بازارهای هدف صادرات ایران قرار دارد.
پیلتن با بیان اینکه طی ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ صادرات ایران به عمان حدود ۱۸۰ میلیون دلار بوده است، ادامه داد: ریسک پایین و ثبات سیاسی و اقتصادی، سطح مطلوب روابط سیاسی دوجانبه، تشابهات زبانی و فرهنگی و دینی، فاصله کم جغرافیایی، سهولت تردد تجار، مقررات مناسب فعالیت‌های اقتصادی و تجاری، حضور رایزن بازرگانی ایران در عمان و وجود مناطق آزاد از جمله مهمترین مزیت‌های بازار عمان برای فعالان اقتصادی و تجاری ایران محسوب می‌شود.
دبیر کمیسیون مشترک ایران و عمان یادآور شد:علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در این نمایشگاه به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران و یا سایت اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی