برگزاری دو نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اربیل و موصل عراق
3 مهر 1400
رشد ۳۷۰ درصدی حجم صادرات به ازبکستان در ۵ ماهه نخست سال جاری
6 مهر 1400

حضور ایران در رویدادهای نمایشگاهی اقلیم کردستان عراق

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری دو نمایشگاه اختصاصی ایران و همچنین حضور کشورمان در دو رویداد بین الملی در اقلیم کردستان عراق در آذرماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری دو نمایشگاه اختصاصی ایران و همچنین حضور کشورمان در دو رویداد بین الملی در اقلیم کردستان عراق در آذرماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن با بیان اینکه بر اساس برنامه‌های سازمان توسعه تجارت ایران در سال ۱۴۰۰ در زمینه توسعه صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی ایرانی در بازارهای همسایه به ویژه کشور عراق، دو رویداد نمایشگاهی ایران در آذرماه سال ۱۴۰۰ در شهرهای مختلف اقلیم کردستان برگزار می‌شود.
وی افزود: بر این اساس ، نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران از تاریخ ۹ الی ۱۲ آذرماه سال ۱۴۰۰ در شهر موصل و دومین نمایشگاه اختصاصی کشورمان نیز از ۳۰ آذر الی ۴ دی‌ماه سال جاری در اربیل برگزار شود.
پیلتن ادامه داد: همچنین مقرر است پاویون‌های ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی کشاورزی و صنایع غذایی سلیمانیه از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ آذرماه و نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی، بسته‌بندی، کشاورزی، دام و طیور اربیل در اواسط آذرماه برگزار شود.
مدیر کل دفتر عربی و آفریقایی اضافه کرد: کلیه این رویدادهای نمایشگاهی با مجوز و حمایت و تحت نظارت سازمان توسعه تجارت ایران و با هماهنگی ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و عراق و همکاری کنسولگری‌های ایران در اقلیم کردستان عراق برگزار خواهد شد.
گفتنی است، علاقمندان به حضور در این نمایشگاه‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام از طریق پورتال سازمان توسعه تجارت به راه‌های تماس با شرکت‌های مجری این نمایشگاه‌ها و یا میز عراق در دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی