کمیته اقدام ارزی، در مسیر تسهیل و تسریع ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان
25 مرداد 1400
آکادمی تجارت شرکت های کوچک و متوسط
29 مرداد 1400

برگزاری دوره آموزشی معرفی و نحوه حضور در بازار هند

معاون دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری دوره آموزشی «معرفی بازار هند و نحوه حضور در این بازار» خبر داد.

معاون دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری دوره آموزشی «معرفی بازار هند و نحوه حضور در این بازار» خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حسین بامیری با بیان این مطلب گفت: به دنبال برگزاری بیش از ۱۰ دوره آموزشی وبینار معرفی بازارهای هدف صادراتی ایران در حوزه دفتر آسیا و اقیانوسیه، دوره آموزشی مجازی «معرفی بازار هند و نحوه حضور در این بازار» برگزار شد.
وی با اشاره به توانمندی‌های صادراتی ایران در بخش کالا و خدمات، حضور در بازار هند و نمایشگاه‌های کالایی مرتبط را امری ضروری دانست و راهکارهایی به منظور اجتناب از ایجاد مخاطره در تجادت با هند ارائه داد.
معاون دفتر آسیا و اقیانوسیه در ادامه به تشریح بازارهایی که امکان توسعه بیشتر صادرات کالاها و خدمات ایران از جمله محصولات لوازم خانگی، صنایع پلاستیک، خشکبار، موکت و فرش، چینی‌آلات، لوازم بهداشتی، شوینده‌ها، مصالح ساختمانی، شیرینی و شکلات، محصولات پلاستیکی و پروژه‌های خدمات فنی و مهندسی را دارند و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های ایرانی در هند پرداخت.
در پایان رایزن بازرگانی سابق ایران در هندوستان با تبیین شیوه‌های ثبت شرکت در هند و الزامات آن و نیز معرفی سیستم تعرفه‌ای هند به سوالات شرکت‌کنندگان در این وبینار پاسخ داد.
خاطرنشان می‌سازد، این جلسه با حضور معاون دفتر آسیا و اقیانوسیه، رئیس میر کشورهای صنعتی و اعضای اتاق تعاون ایران و اتاق تعاون استان‌های منتخب به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی