تحقیقات بازاریابی (قسمت پانزدهم)
15 مرداد 1400هفدهم مرداد، روز خبرنگار مبارک
16 مرداد 1400
شرح دوره
این دوره شرکت کنندگان را با تعدادی از تاکتیک های فروش و مذاکره آشنا می کند ، با تمرکز بر آماده سازی آنها برای شرکت در جلسه فروش با مشتری بالقوه بین المللی. این کار با معرفی مفاهیم یک پیشنهاد ارزش و زمینه فروش ، دو ابزار ضروری برای ارائه موثر یک محصول یا خدمات ، آغاز می شود. سپس این دوره با شرکت در مراحل آماده سازی برای جلسه فروش ، که به صورت مجموعه ای از 6 مرحله منطقی و متوالی برگزار می شود ، ادامه می یابد. در نهایت ، بسته به نتایج بلند مدت یا کوتاه مدت خاصی که مایل به دستیابی به آنها هستند ، چندین استراتژی ، سبک و تاکتیک مذاکره برای ارائه در جلسه فروش ارائه می شود.
قالب دوره
آنلاین / مبتنی بر اینترنت
پس از اتمام این دوره ، شرکت کنندگان قادر خواهند بود:
ایجاد پیشنهاد ارزش برای یک محصول یا خدمات ؛
آماده شدن برای یک جلسه فروش بین المللی ؛ و
بیک برنامه مذاکره برای استفاده در یک جلسه فروش تهیه کنید.
گواهینامه دوره
شرکت کنندگانی که شرایط این دوره را داشته باشند ، یک گواهی موفقیت که در قالب الکترونیکی صادر شده دریافت می کنند.
تاریخ شروع بعدی
18 مرداد 1400
محتوای دوره
سخنرانی 1: پیشنهاد ارزش
سخنرانی 2: آماده شدن برای یک جلسه فروش
سخنرانی 3: مذاکره فروش
زمان لازم
12 ساعت در بیش از 3 هفته
دسترسی به دوره
برای افرادی که ثبت نام کرده اند.