marketing research
تحقیقات بازاریابی (قسمت پانزدهم)
15 مرداد 1400
هفدهم مرداد، روز خبرنگار مبارک
16 مرداد 1400

آکادمی تجارت شرکت های کوچک و متوسط

فروش و مذاکره صادراتی

شرح دوره

این دوره شرکت کنندگان را با تعدادی از تاکتیک های فروش و مذاکره آشنا می کند ، با تمرکز بر آماده سازی آنها برای شرکت در جلسه فروش با مشتری بالقوه بین المللی. این کار با معرفی مفاهیم یک پیشنهاد ارزش و زمینه فروش ، دو ابزار ضروری برای ارائه موثر یک محصول یا خدمات ، آغاز می شود. سپس این دوره با شرکت در مراحل آماده سازی برای جلسه فروش ، که به صورت مجموعه ای از 6 مرحله منطقی و متوالی برگزار می شود ، ادامه می یابد. در نهایت ، بسته به نتایج بلند مدت یا کوتاه مدت خاصی که مایل به دستیابی به آنها هستند ، چندین استراتژی ، سبک و تاکتیک مذاکره برای ارائه در جلسه فروش ارائه می شود.

قالب دوره

آنلاین / مبتنی بر اینترنت

پس از اتمام این دوره ، شرکت کنندگان قادر خواهند بود:

  • ایجاد پیشنهاد ارزش برای یک محصول یا خدمات ؛
  • آماده شدن برای یک جلسه فروش بین المللی ؛ و
  • بیک برنامه مذاکره برای استفاده در یک جلسه فروش تهیه کنید.
  • زبان

    انگلیسی

    گواهینامه دوره

    شرکت کنندگانی که شرایط این دوره را داشته باشند ، یک گواهی موفقیت که در قالب الکترونیکی صادر شده دریافت می کنند.

    تاریخ شروع بعدی

  • 18 مرداد 1400
  • محتوای دوره

  • سخنرانی 1: پیشنهاد ارزش
  • سخنرانی 2: آماده شدن برای یک جلسه فروش
  • سخنرانی 3: مذاکره فروش
  • زمان لازم

    12 ساعت در بیش از 3 هفته

    دسترسی به دوره

    برای افرادی که ثبت نام کرده اند.
     

    شهریه دوره

    رایگان

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فارسی