رشد ۸۴ درصدی تجارت کالایی ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا
20 تیر 1400SME trade academy
20 تیر 1400
مقدمه ای برای صادرات به چین
شرح دوره
این دوره شرکت های خرد ، کوچک و متوسط (MSME) را از جمله پویایی تجارت و ویژگی های فرهنگی به بازار چین معرفی می کند. این دوره با تولید ناخالص داخلی 11.3 تریلیون دلار و جمعیتی در حدود 1.4 میلیارد نفر ، شرایط مورد نیاز برای دسترسی به بازار چین ، استانداردهای کلیدی / مقررات و مواردی را که می توان اطلاعات خاصی در مورد واردات محصولات و خدمات را یافت ، توصیف می کند. در آخر ، این دوره نشان می دهد که مشاغل کوچک چگونه می توانند برای یک نمایشگاه تجاری در مقیاس بزرگ در چین آماده شوند و با موفقیت در آن شرکت کنند.
قالب دوره
آنلاین / مبتنی بر اینترنت
پس از اتمام این دوره ، شرکت کنندگان قادر خواهند بود:
در مورد پویایی بازار چین ، از جمله جنبه های تجاری و فرهنگی توضیح دهید.
الزامات دسترسی به بازار ، استانداردهای کلیدی / مقررات و جایی که می توان اطلاعات خاصی در مورد واردات محصولات و خدمات یافت ، توصیف کنید.
.
برای به حداکثر رساندن مزایای شرکت آنها در یک نمایشگاه / نمایشگاه بین المللی در چین ، یک بررسی آمادگی قبل از عزیمت انجام دهید.
گواهینامه دوره
شرکت کنندگانی که شرایط این دوره را داشته باشند ، یک گواهی موفقیت که در قالب الکترونیکی صادر شده دریافت می کنند.
تاریخ شروع بعدی
21 تیر 1400
ساختار دوره
ماژول 1: بازار چین ، فرصتی برای صادرات؟
ماژول 2: دسترسی به بازار چین
ماژول 3: شرکت در یک نمایشگاه تجاری در چین
زمان لازم
4 ساعت در طول 2 هفته
دسترسی به دوره
برای افرادی که ثبت نام کرده اند.